Bűvös szám ez a 12, hiszen asszisztenseink közül többen is már legalább ennyi éve vallják magukat az Apollonia Dental Center tagjának. A mai vállalkozások gyakran óriási fluktuációval küszködnek, így nagy öröm számunkra, hogy ilyen sok év együtt töltött mindennapjai után, még mindig mosollyal az arcukon érkeznek meg reggelente kollégáink. Magyar Lívia is 12 éve dolgozik nálunk, vele készült interjúnkat olvashatjátok. 

Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?

Ez egyszerű: a páciens arcát látni, mikor teljes változáson megy keresztül és csak gyönyörködik a szép és precíz végeredményen. Ezen felül nagyon szeretem a kollégáimat is, szinte egy nagy család vagyunk. Mindenki ismeri a másikat, tudja hogyan kell kezelni, ha esetleg ideges vagy rossz hangulatban van. Általában elég egy ölelés vagy egy tábla csoki! Szerintem kevés munkahelyen ölelgetik egymást a kollégák – mi szoktuk.

Hogy jött az ötlet, hogy fogászati szakasszisztens légy?

Nagyon szeretem a szép mosolyt. Szerintem az mindig mindent egyenesbe hoz. Vonzó volt számomra ez a terület, és nagyon örülök, hogy idestova 12 éve egy helyen, ebben a szakmában dolgozhatok.

Neked milyen feladataid vannak itt a rendelőben?

Első teendők a rendelőben az előkészítés, hogy mikor megérkezik a fogorvos, várakozás nélkül tudjuk kezdeni a rendelést. Az előkészítés és kávéfőzés után indulhat a nap! Ezt követően már csak a fogorvos keze alá kell dolgozni. Fontos a páciensekkel való kommunikáció is, hiszen jó hangulatba kellemesebben telik számukra az idő. A szorongó és félős betegeinket humorral próbáljuk oldani, általában sikeresen.

Vannak még adminisztratív feladatok is, amikre oda kell figyelni, hogy gördülékenyen működjön a nap. Amire meg esetleg nem jut időnk, azokban besegítenek a recepciós kollégáink, akik ugyan úgy aktív és hasznos részei ennek a jól működő gépezetnek.

Milyen kihívásokkal találkozol a rendelő mindennapjaiban?

A félős pacienseket nagyon nehéz kezelni. Sok türelem és idő kell hozzá, ezért általában az első találkozás (persze ha nem akut) sok-sok beszélgetéssel telik. Fel kell építeni a páciens bizalmát, ebben a humor, a nyitottság és a személyes élmények beleszövése a beszélgetésekbe sokat tud segíteni.

Persze a korona vírus is hozott magával kihívásokat, hiszen azon túl, hogy az egész rendelőt annyiszor kell fertőtleníteni ahányszor csak lehet, a pácienseket is meg kell tudnunk győzni, hogy biztonságban vannak. Szerencsére akik egyszer voltak már nálunk, azok tudják, hogy mindent megteszünk az ő biztonságukért.

Olvassa el másik fogászati cikkünket is:

Apollonia fogászat: szájüregi rákszűrés

Szájüregi rákszűrés – életet ment!

Magyarország a szájüregi rákok által okozott halálozás tekintetében férfiak és nők esetében egyaránt első helyen áll Európában. 1975 óta a szájüregi rákos halálozás ijesztően nagymértékben, körülbelül ötszörösére növekedett, mindkét nemben.

Kategóriák

Címkék

A fogászat a Magyar Fogászati Turizmus Fejlesztési Programok megvalósítása során 20.789.508 Ft támogatásban részesült.

Magyar Fogászati Turizmus Fejlesztési Program
Új Széchenyi Terv